Termenii garanției oferite pentru produsele achiziționate
de pe Swipe.bg
Prezentele condiții de garanție definesc obligațiile pe
care "Swipe BG" SRL și le asumă față de clienții săi și stabilesc
procedura de formulare a reclamațiilor în perioada de garanție a dispozitivelor
și accesoriilor.
Art. 1 Documentul de achiziție pe care îl emitem și pe care
îl primiți servește drept document/card de garanție. Perioada de garanție
pentru produsele Swift (telefoane mobile și accesorii) este de 24(douăzeci și
patru) de luni. Pentru anumite produse, Swipe poate oferi o garanție comercială
de 12 luni sau mai puțin, iar acest lucru trebuie să fie menționat pe pagina de
produs a dispozitivului respectiv.
Perioada de garanție începe de la data primirii produsului
și a cardului de garanție. Pentru produsele primite prin curier, data de
început a perioadei de garanție este data emiterii cardului de garanție.
Documentul de achiziție (chitanță, factură etc.) pe care îl emitem servește
drept card de garanție a produsului.
Art. 2 Următoarele caracteristici enumerate ale telefonului
mobil pe care l-ați achiziționat sunt în garanție:
Telefonul original
Fără contact cu lichide
Afișaj funcțional
Ecran tactil funcțional
Deblocarea prin amprentă digitală sau recunoașterea facială
Baterie de înaltă calitate
Senzor de lumină
Senzor de proximitate
Microfon
Difuzor
Mufa audio
Buton de meniu
Buton de pornire
Butoane de volum
Buton pentru modul silențios
Vibrație
Semnal Wi-fi
Bluetooth
Lanterna
Semnal GSM și navigare
Camere foto
Autofocus
Port de încărcare
Fantă SIM
Art. 3 Garanția bateriei telefonului mobil este de 90 de zile și este valabilă în caz de deteriorare care duce la nefuncționarea acesteia. SWAP garantează că, atunci când achiziționați un telefon, capacitatea bateriei este de cel puțin 85% din durata de viață (sănătatea bateriei) pentru dispozitivele iPhone și cu un nivel ridicat de performanță pentru celelalte mărci de telefoane oferite de noi. Durata de viață și performanța bateriei depind în totalitate de respectarea regulilor de funcționare și de modul în care este utilizat telefonul. Bateria este consumabilă și este normal ca aceasta să se uzeze odată cu utilizarea, iar acest lucru nu este acoperit de garanție. În cazul în care capacitatea bateriei scade sub 85% din durata de viață, acest lucru este clasificat drept uzură a bateriei datorată utilizării telefonului, iar SWAP nu va înlocui bateria în garanție.
Art. 3.1În cazul în care achiziționăm un telefon cu o baterie a cărei autonomie este sub 85%, o vom înlocui pe cheltuiala noastră cu una nouă.. Pentru modelele de dispozitive mobile până la seria iPhone 12 inclusiv (iPhone XR, XS, XS Max, X, SE 2020, 11, 11 Pro, 11 Pro Max, 12, 12 mini, 12 Pro, 12 Pro Max), folosim baterii OEM care au aceleași caracteristici și durabilitate ca cele originale. Aceste înlocuiri pot afișa un mesaj „piesă neoriginală” sau bateria poate să nu afișeze un procent de sănătate, dar acest lucru nu afectează performanța bateriei sau a dispozitivului. Bateriile OEM pe care le folosim sunt construite la cele mai înalte standarde pentru a asigura o durată lungă de viață și stabilitate, precum și o experiență fără probleme pentru utilizatori.
Art. 3.2 Dacă, în perioada de garanție a unui model de telefon (iPhone XR, XS, XS Max, X, SE 2020, 11, 11 Pro, 11 Pro Max, 12, 12 mini, 12 Pro, 12 Pro Max) descris la art. 3.1, un client face o reclamație și bateria trebuie înlocuită, aceasta va fi înlocuită cu o baterie OEM și va fi funcțională cu o autonomie de 100%, deși acest lucru nu va fi afișat în meniul telefonului
Art. 4 Datorită utilizării zilnice a accesoriilor, garanția
pe care o oferim pentru acestea este valabilă numai pentru defecte de
fabricație, dar nu și pentru cazurile de defecte sau deteriorări apărute după
utilizarea produsului. Aceasta include defectele apărute în urma intervenției
umane, cum ar fi: urme de utilizare normală sau de inserție/utilizare
necorespunzătoare, uzură, abraziuni, zgârieturi, pete sau decolorări, fisuri,
ruperea unei părți sau a întregului accesoriu, desprinderi, rupturi și îndoiri
ale cablurilor, contaminări etc. Pentru anumite tipuri de accesorii, există
condiții și/sau instrucțiuni de utilizare specifice pe care trebuie să le
respectați. Deteriorarea produsului care rezultă din nerespectarea acestor
instrucțiuni nu este acoperită de garanția oferită.
Art. 5 Garanția comercială oferită de noi nu afectează
drepturile dumneavoastră în calitate de consumator în conformitate cu
legislația în vigoare.
Art. 6 Locul de trimitere a cererilor de garanție:
or. 5. 0875419420.
Costurile de transport pentru livrarea produsului, precum
și pentru returnarea acestuia, sunt suportate de către client.
Art. 7 În cazul unei reclamații privind un telefon mobil,
vă rugăm să faceți următoarele înainte de a ne trimite aparatul:
1.Efectuați o copie de siguranță a datelor dispozitivului.
Swipe nu își asumă nicio responsabilitate pentru pierderea informațiilor din
telefonul sau dispozitivul pe care îl lăsați la reparat.
2.Scoateți codul de deblocare a telefonului. După
remedierea problemei, telefonul trebuie să fie testat de către service, dacă
există un cod de tastatură sau alte coduri de securitate, nu va putea face
acest lucru.
3.Îndepărtați toate foliile de protecție și autocolantele
plasate pe carcasele și butoanele dispozitivelor, deoarece acestea împiedică
inspectarea și repararea aparatului, iar acesta nu poate fi diagnosticat
corespunzător.
Art. 8 Garanția produsului (telefon mobil sau accesoriu)
este valabilă numai dacă este însoțită de:
Documentul original de achiziție (chitanță, factură,
contract de leasing).
Alte documente (dacă este cazul).
Este trimis cu ambalajul original și în integritate
comercială nedeteriorată.
Art. 9 În caz de deteriorare, obligațiile Swipe BG sunt
următoarele: 1:
Să efectueze acțiunile de remediere necesare pe cheltuiala
sa.
În cazul în care nu este posibilă remedierea defecțiunii,
să înlocuiască produsul defect cu un altul de același model și cu aceleași
caracteristici.
Art. 9.1 În cazul în care același produs nu este disponibil
în prezent, sunt posibile următoarele opțiuni:
Produsul este evaluat la prețul de listă sau la valoarea de
piață curentă, iar clientului i se oferă posibilitatea de a obține un alt
produs pentru această sumă, de a plăti în plus pentru un produs la alegere sau
de a primi înapoi suma corespunzătoare.
Art. 10 Reparațiile în garanție trebuie să fie efectuate în
service-ul autorizat Swipe. Garanția produsului nu va fi valabilă în cazul în
care reparațiile sunt efectuate la un service neautorizat sau de către o
persoană neautorizată.
Art. 10.1. În cazul în care, în cadrul garanției comerciale
de 24 de luni oferite de SWIP BG Ltd, produsul este reparat de noi din cauza
unei probleme, garanția aparatului nu va fi reziliată și va continua să se
aplice până la expirarea acestei perioade.
Articolul 11 Perioada de service în garanție:
Art. 11.1. Perioada de reparație a produsului este de 30
(treizeci) de zile de la data livrării și primirii la atelierul de reparații.
Art. 11.2 Dacă este necesar să trimitem produsul în
garanție la un centru de service autorizat de producător sau dacă nu există un
produs de înlocuire, termenul poate fi prelungit în acest caz.
Art. 11.3 Odată ce serviciul de garanție a fost finalizat,
clientul va fi notificat de către reprezentantul nostru prin intermediul unuia
dintre canalele noastre de comunicare. Produsele vor fi trimise înapoi după ce
clientul a fost notificat cu privire la finalizarea serviciului de garanție și
a dat detaliile necesare pentru expedierea prin curier. Costurile de transport
pentru livrarea produsului la atelier, precum și pentru returnarea acestuia
către client sunt suportate de către acesta din urmă.
Art. 12 Garanția nu acoperă niciunul dintre următoarele
cazuri
-În cazul în care există o discrepanță între datele
înregistrate pe cardul de garanție și produs.
-În cazul în care lipsește cardul de garanție sau o copie a
acestuia.
-În cazul în care perioada de garanție menționată pe cardul
de garanție expiră.
-În caz de tentativă de reparare, modificare sau schimbare
a telefonului și a caracteristicilor tehnice ale acestuia, care nu este
efectuată în atelier.
-În caz de deteriorare rezultată din utilizarea de
consumabile și materiale neoriginale.
-În cazul în care se efectuează verificări periodice,
revizii, reparații sau înlocuiri de piese uzate de utilizarea normală.
-În caz de utilizare necorespunzătoare a telefonului,
manipulare necorespunzătoare, instalare de software, utilizare neautorizată în
conformitate cu instrucțiunile de utilizare sau altele asemenea, cum ar fi:
instalarea de software neoficial aprobat de Google Play/AppStore, instalarea
unui sistem de operare neoficial sau în versiune beta, înrădăcinarea
telefonului, depozitarea constantă sau frecventă a telefonului la soare sau la
temperaturi scăzute etc.
-Încălcarea integrității patch-urilor de garanție, a
sigiliilor și a etichetelor din fabrică pentru a preveni manipulările
neautorizate.
-În caz de
deteriorare cauzată de transport sau depozitare necorespunzătoare,
nerespectarea instrucțiunilor de utilizare descrise în documentația care
însoțește produsul, defecțiuni electrice, șocuri electrice, descărcări
electrice, eșecuri de trăsnet, nepunerea la pământ, deformări mecanice,
manipulare neglijentă, aspect necorespunzător, nerespectarea următoarelor
cerințe pentru alimentarea electrică.
-Deteriorări cauzate de șocuri electrice, furtuni,
inundații, incendii, războaie, nesupunere civilă, acte de forță majoră,
funcționarea rețelelor electrice de calitate inferioară sau alte influențe
externe care nu pot fi controlate de producător și comerciant.
-Defecte cauzate de alte module și dispozitive utilizate
împreună cu produsul garantat.
-Defecte cauzate de actualizări de software, autorizate sau
nu, sau de viruși rău intenționați
-Produsele cu aspect necorespunzător, cu urme de impact pe
carcasă, foarte murdare, acoperite cu lichide sau cu deteriorări mecanice
vizibile (lovituri, ciobire, strivire) nu sunt acceptate pentru service în
garanție
-Deteriorări sau deteriorări rezultate în urma aplicării
unei forțe excesive sau a utilizării de obiecte metalice pe ecranul tactil (de
exemplu, chei, bani în buzunare)
-Dispozitive cărora le-a fost eliminat sau schimbat IMEI-ul
ca urmare a înlocuirii necorespunzătoare a software-ului, dacă produsul a fost
deschis sau reparat de un alt service și dacă autocolantele de garanție au fost
îndepărtate.
-Orice defecte fizice sau deteriorări rezultate în urma
utilizării și întreținerii necorespunzătoare.
-Deteriorări cauzate de utilizator (de exemplu: ecran
spart, slot(uri) USB sau pentru cartela SIM).
-Deteriorări cauzate de apă sau umiditate.
-Probleme ale ecranului datorate utilizării
necorespunzătoare (de exemplu, pată galbenă sau pată/striație cauzată de
ciupirea ecranului).
Probleme cu ecranul din cauza utilizării necorespunzătoare
(de exemplu, pată galbenă sau pată/striație cauzată de ciupirea ecranului).
-Deteriorarea ecranului cu așa-numitul efect fantomă.
Acestea sunt cazuri în care afișajul este în modul activ pentru prea mult timp
într-o singură fereastră/aplicație (Tick Tock, Instagram, Facebook etc.) și, ca
urmare, pixelii afișajului sunt deteriorați.
Art. 13 Cerințe de alimentare electrică:
Dispozitivele trebuie să fie conectate la rețeaua electrică
numai prin intermediul unor prize electrice cu șunt. Tensiunea rețelei trebuie
să fie de 220 volți cu o toleranță maximă de -15% +10%, cu o frecvență de 50
hertzi cu o toleranță de +/- 1 hertz. Atunci când mai multe dispozitive sunt
conectate într-o singură configurație, acestea trebuie să fie conectate la
rețeaua electrică prin intermediul unui deconector monofazat comun sau să fie
izolate galvanic de rețea.
Antet
Telefoane Accesorii Cine suntem Întrebări frecvente
Contacte Contul meu Coș de cumpărături