Condiții generale
I. Dispoziții
generale
Art. 1 Prezentele Condiții Generale au ca
scop reglementarea relației dintre "Swipe BG" SRL, cu UIC 206642985,
denumită în continuare FURNIZOR, și clienții, denumiți în continuare
UTILIZATORI, ai platformei de comerț electronic "Swipe.ro", denumită
în continuare Swipe.
Art. 2 Datele noastre
1. Numele Furnizorului: Furnizorul.
2. Adresa
de contact. 2. Slivnitsa 65, Globus Shopping Centre, etaj 2
4. Înscrierea în registrele publice: UIC
206642985
Art. 3 În interpretarea și aplicarea
acestor Termeni și Condiții, următorii termeni și expresii au următoarele
semnificații:
Swipe BG - Persoana juridică care deține și
operează platforma www.swipe.ro;
Produs - Bunurile de tip electronic care
pot fi plasate spre cumpărare sau vânzare pe Site
Specificații - Caracteristicile tehnice,
operaționale și estetice ale produselor
Site/Platforma - Domeniul de internet
www.swipe.ro, precum și toate subdomeniile și domeniile asociate acestuia
Client - O persoană fizică în vârstă de
peste 18 ani sau o persoană juridică care vizitează Platforma pentru a utiliza
Serviciile disponibile;
Cumpărător - O persoană fizică cu vârsta de
peste 18 ani sau o persoană juridică care achiziționează unul sau mai multe
produse oferite pe Platformă, personal sau prin intermediul unui reprezentant;
Vânzarea - Procesul prin care o persoană
cumpără un produs de pe Platforma Swipe;
Partener- Persoanele fizice și entitățile
cu care Swipe a încheiat contracte sau alte tipuri de acorduri pentru
furnizarea anumitor bunuri sau servicii;
Preț ca nou din magazin- Prețul unui anumit
dispozitiv de aceeași marcă, model și specificații, nou și neambalat,
disponibil în anumite magazine online din Bulgaria.
Ultimul preț cunoscut - prețul unui anumit
dispozitiv de aceeași marcă, model și specificații, care este nou și neambalat
și care nu mai este disponibil în magazinul electronic relevant. Este indicat
prețul la care a fost vândut ultima dată în magazinul respectiv.
Achiziție în rate - un proces prin care un
client achiziționează un produs de pe platforma Swipe.ro folosind opțiunile de
plată amânată sau în rate disponibile de la partenerii licențiați Swipe.ro.
II. Caracteristicile
și utilizarea platformei
Art. 3 Swipe.ro este o platformă de comerț
electronic disponibilă la următoarea adresă de internet www.swipe.ro, prin
intermediul căreia persoanelor fizice li se oferă posibilitatea de a
achiziționa un telefon mobil second-hand ("Cumpărători").
Pe Platformă se pot achiziționa accesorii
pentru telefoane mobile și alte dispozitive electronice furnizate de noi sau de
partenerii noștri.
Articolul 4 Utilizatorii Platformei au
posibilitatea de a:
1. De
a vizualiza bunurile, caracteristicile, prețurile, condițiile de livrare ale
acestora;
2. De
a încheia tranzacții pentru achiziționarea și livrarea produselor oferite de
Furnizor prin intermediul platformei Swipe.ro;
3. Pentru
a efectua și a primi plăți în legătură cu tranzacțiile încheiate, în
conformitate cu mijloacele de plată suportate de platforma swipe.ro.
4. Pentru
a primi informații despre noile ctoĸii oferite pe platforma www.swipe.ro;
5. De
a fi notificat cu privire la drepturile ce decurg din lege, în primul rând prin
intermediul interfeței platformei swipe.ro pe internet;
6. Să-și
exercite dreptul de renunțare, dacă este cazul, în conformitate cu Legea
privind protecția consumatorilor.
7. Într-o
anumită etapă de dezvoltare a platformei, să se înregistreze și să își creeze
un cont pentru a vizualiza magazinul electronic Doctavciĸa pe platforma
swipe.ro și să utilizeze serviciile suplimentare de furnizare de informații;
Art. 4.1 Utilizatorii nu pot utiliza
platforma Swipe.ro:
(a) în orice mod care încalcă legile sau
reglementările locale, naționale sau de altă natură;
b) în orice scop, inclusiv în scopuri comerciale,
care nu este permis de Termeni și Condiții;
c) în orice mod care încalcă drepturile
oricărei persoane sau entități, inclusiv drepturile de autor, marca comercială,
proprietatea intelectuală sau alte drepturi private sau contractuale ale
acestora;
d) să distribuie reclame/publicații sau să
comunice materiale cu conținut fals sau înșelător;
e) să hărțuiască sau să intimideze în vreun
fel un alt utilizator sau vizitator al Platformei sau să îl inducă în eroare;
f) să promoveze în vreun fel rasismul,
violența, ura, abuzul fizic sau moral de orice fel;
g) să postați fotografii sau imagini ale
unei alte persoane fără permisiunea acesteia;
h) să promoveze activități ilegale sau cele
care ar avea ca rezultat rănirea sau vătămarea unei alte persoane;
i) să acceseze, să manipuleze, să provoace
daune sau să utilizeze orice parte a Platformei care nu este destinată
utilizării publice pe sistemele informatice, serverele sau echipamentele
Swipe.ro;
j) accesarea sau încercarea de accesare a
datelor altor utilizatori ai Platformei sau accesarea și încălcarea oricăror
măsuri de securitate asociate cu serviciile furnizate sau pentru investigarea
și testarea vulnerabilității unui sistem de securitate sau a unei rețele;
k) să introducă programe malware, un virus
sau alt software rău intenționat (vierme) pentru a deteriora sau interfera cu
funcționarea Platformei;
l) să interfereze sau să întrerupă accesul
la orice utilizator, gazdă sau rețea prin trimiterea unui virus,
supraîncărcare, spamming, scripting etc.
m) să copieze, să modifice,să distribuie
conținutul altor utilizatori fără consimțământul acestora;
n) să solicite sau să furnizeze servicii
ilegale.
4.2. Fiecare utilizator trebuie să păstreze
în siguranță numele de utilizator și parola și va fi responsabil în cazul
utilizării frauduloase a acestora de către o terță parte.
4.3 Swipe nu va fi responsabil pentru
daunele cauzate de defecțiuni tehnice ale Platformei (de exemplu,
imposibilitatea de a accesa Platforma).
Art. 5. La încheierea tranzacțiilor pentru
achiziționarea de produse, prin completarea datelor sale și prin apăsarea
butoanelor de acceptare a acestor termeni și condiții, utilizatorul recunoaște
că a luat cunoștință de acestea, este de acord cu conținutul lor și se
angajează să le respecte necondiționat.
Art. 6. Accesul pe Platformă pentru a plasa
o comandă este permis oricărui potențial Client care acționează într-un scop
legitim și care intenționează să efectueze o achiziție sau o vânzare a unuia
sau mai multor Produse în conformitate cu acești Termeni și Condiții.
Art. 7 Un Client este orice persoană
juridică sau fizică care are cel puțin 18 ani.
Dacă ați autorizat un minor să utilizeze
Site-ul, sunteți responsabil pentru comportamentul acestuia în timpul
utilizării Site-ului.
Art. 8 Utilizarea abuzivă a Platformei este
strict interzisă. Este interzisă orice utilizare a Platformei într-un mod care
contravine bunelor practici comerciale, legislației aplicabile sau bunelor
moravuri și care ne-ar putea aduce prejudicii nouă sau clienților și
partenerilor noștri.
Art. 9 Swipe are dreptul, la discreția sa,
să elimine părți din serviciile pe care le oferă sau să restricționeze accesul
la acestea pentru toți sau anumiți utilizatori.
Art. 10 Swipe are dreptul să șteargă și/sau
să închidă informațiile unui anumit utilizator și fără drept de revizuire.
Art. 11 Swipe are dreptul de a efectua
orice sancțiuni legate de serviciile pe care le oferă, dacă a primit o
notificare privind o încălcare pe site din partea autorităților autorizate de
legislația greacă sau în cazul în care un utilizator încalcă Condițiile
generale de utilizare a site-ului.
Art. 12 Swaype va sancționa orice
utilizator și va notifica autoritățile de aplicare a legii pentru încălcarea
normelor de moralitate publică și a legislației grecești, inclusiv publicarea
de materiale și imagini pornografice, insulte, publicitate nesolicitată,
încălcarea drepturilor de autor și a drepturilor conexe, încălcarea libertății
și drepturilor individului, discriminare, punerea în pericol a vieții sau a
sănătății utilizatorilor.
Art. 13 Informațiile utilizate pentru a
descrie produsele (inclusiv, dar fără a se limita la imagini statice sau
dinamice, text descriptiv, prezentări grafice sau video) sunt doar în scop
reprezentativ și informativ și nu impun nicio obligație din partea noastră. Vom
depune toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratețea informațiilor
prezentate despre Produse, prețurile și specificațiile acestora.
Art. 14 În cazul în care, din orice motiv,
prețurile sau alte detalii referitoare la specificațiile produselor sunt
prezentate incorect pe Platformă, iar dumneavoastră ați plasat deja o comandă,
vă vom informa cât mai curând posibil, prin e-mail sau în alt mod, cu privire
la această eroare.
Art. 15 Notificarea primită prin e-mail de
la noi după plasarea unei comenzi pe Platformă are un rol de notificare și nu
constituie o acceptare a comenzii de către Swipe. Comanda se consideră
acceptată de noi în momentul în care primiți o notificare de livrare (prin
telefon, SMS și/sau e-mail)
Art. 16 Din motive întemeiate (inclusiv,
dar fără a se limita la, epuizarea stocului pentru anumite Produse), Swipe își
rezervă dreptul de a modifica tipul sau cantitatea de Produse din Comandă. În
cazul în care apare o astfel de situație, veți fi notificat imediat cu privire
la această modificare și veți putea accepta sau respinge Comanda. În cazul în
care respingeți Comanda, aceasta va fi considerată anulată și, în cazul
oricăror sume plătite de dumneavoastră, acestea vă vor fi rambursate.
Art. 17 Comanda
este considerată acceptată și contractul dintre platformă și client este
încheiat în momentul în care primiți notificarea de livrare (prin telefon, SMS
și/sau e-mail).
Art. 18 În cazul
în care aveți întrebări, probleme sau erori în introducerea datelor comenzii,
ne puteți contacta prin e-mail la adresa [email protected] sau prin intermediul celorlalte
canale de comunicare.
Vă rugăm să
rețineți că acest document face parte integrantă din acești termeni și condiții
(împreună cu orice alte documente la care facem referire și orice alte acorduri
ulterioare între noi și dvs. referitoare la Comandă, fie că sunt făcute în
scris sau pe cale electronică).
III. Achiziționarea de
produse
Art. 19 Produse pentru achiziție. Pe
platforma Swipe sunt disponibile telefoane mobile second-hand, reparate și
recondiționate.
Care este diferența dintre un telefon
second hand și un telefon second hand reparat și întreținut de echipa noastră?
Produsele second hand sunt cele care au
fost folosite și pot avea anumite probleme tehnice pe care le identificăm la
inspecție.
Produsele de pe platforma Swipe sunt
produse care au fost produse folosite, dar odată ce le primim și înainte de a
le publica, acestea sunt inspectate, întreținute, reparate și curățate de
echipa noastră și sunt în stare tehnică optimă pentru a funcționa conform
specificațiilor producătorului, chiar dacă au unele imperfecțiuni estetice (cum
ar fi zgârieturi ale ecranului).
Art. 20 Pe platforma Swipe veți găsi și
produse specifice, cum ar fi accesorii pentru dispozitive electronice. În
funcție de dezvoltarea platformei, este posibil ca la un moment dat să
diversificăm gama de produse și servicii pe care le oferim.
Art. 21 Plasarea comenzilor. În următoarele
articole, vă vom prezenta procedura prin care puteți plasa o comandă pentru un
produs, modul în care procesăm comenzile, care sunt drepturile și obligațiile
noastre și ale dumneavoastră, când o comandă este considerată completă și cum
se efectuează plata produsului.
Art. 21.1. Veți putea plasa o comandă
compusă din unul sau mai multe produse, adăugându-le în coșul de cumpărături.
Vă rugăm să rețineți că Produsele respectă specificațiile descrise în Platformă
și în celelalte documente privind utilizarea acestora pe care le veți găsi pe
Platformă.
Art. 21.2. Comenzile pot fi plasate în
orice moment și, în general, vor fi procesate și/sau eventual verificate de
către angajații noștri doar în zilele lucrătoare, între orele 8.00 și 16.00.
Toate comenzile plasate într-o zi de sâmbătă, duminică sau sărbătoare publică
vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
Art. 21.3 Ne rezervăm dreptul de a confirma
Comenzile înainte de executarea lor și de a vă contacta prin telefon, e-mail
sau orice altă metodă disponibilă, iar dumneavoastră sunteți de acord în mod
expres cu acest drept al nostru. În cazul în care nu reușim să vă contactăm și
să confirmăm Comanda, ne rezervăm dreptul de a o anula.
Art. 21.4. Adăugarea unui Produs în coșul
de cumpărături, în absența finalizării comenzii, nu are ca rezultat
înregistrarea unei comenzi sau rezervarea automată a produsului.
Clauza 21.5 Comanda va fi considerată
finalizată la plata integrală a Produselor din Comandă prin una dintre metodele
de plată acceptate de noi. Acestea sunt stabilite în mod expres pe Platformă și
vă puteți consulta cu un membru al personalului nostru cu privire la acestea
înainte de a plasa o comandă. Dacă este disponibilă și alegeți să plătiți prin
transfer bancar / ordin de plată / internet banking, plata va fi considerată ca
fiind primită de noi la momentul debitării efective în contul nostru indicat pe
factura proformă / fiscală. Vă rugăm să
rețineți că pot trece 7 zile de la momentul plății de către dvs. până când
plata ajunge în contul nostru și numai atunci aceasta va fi considerată
finalizată.
Art. 21.6 Coduri promoționale. În cazul în
care aveți un cod promoțional valabil pentru achiziționarea unui telefon mobil
sau accesoriu, îl puteți introduce în câmpul desemnat înainte de finalizarea
comenzii. Codurile promoționale nu sunt valabile pentru comenzi care sunt mai
mici de 50 €.
Art. 21.7 Prin trimiterea comenzii,
confirmați că toate datele furnizate de dumneavoastră sunt complete și corecte
la data plasării comenzii. Prin plasarea unei Comenzi, confirmați în mod expres
obligația dumneavoastră de a plăti "suma totală de plată ".
Art. 21.8 Prin crearea unui cont sau prin
completarea unei Comenzi, sunteți de acord ca Swipe să aibă dreptul de a vă
contacta prin apel telefonic, e-mail, etc., în orice situație în care acest
lucru este necesar pentru finalizarea și procesarea comenzilor. Lipsa unui
răspuns din partea dvs. poate duce la anularea comenzii.
Art. 21.9 Produsele achiziționate prin
intermediul Platformei nu pot fi revândute sau distribuite în scopuri
comerciale, ci sunt destinate uzului personal, cu excepția cazului în care se
prevede altfel în caietul de sarcini. Ne rezervăm dreptul de a limita
achiziționarea de Produse la un număr maxim de Produse per Cumpărător, iar
acest lucru va fi comunicat Clientului înainte de plasarea comenzii sau anunțat
în prealabil pe Platformă.
Art. 21.10 Metodele de plată disponibile
pentru achiziționarea unui Produs de pe Site sunt: plata ramburs, plata online
cu cardul, transfer bancar, plata amânată sau cu plata amânată prin oricare
dintre instituțiile de credit partenere (sub rezerva termenilor și condițiilor
aplicabile ale acestora), plata cu cardul la livrare sau ordin de plată.
Articolul 22 Anularea comenzilor. Vom putea
anula o Comandă plasată de dumneavoastră, cu o notificare însoțitoare sau
ulterioară și fără ca această anulare să implice vreo răspundere din partea
noastră față de dumneavoastră, în următoarele cazuri:
-banca care a emis cardul dumneavoastră nu
acceptă tranzacția în cazul unei plăți online;
-procesatorul cardului nostru nu validează
sau anulează tranzacția (de exemplu, pentru că nu există fonduri suficiente sau
din alte motive) în cazul unei plăți online;
-completarea Plății nu se face în termenul
specificat în factura proformă, în cazul plății prin transfer bancar / internet
banking;
-datele pe care ni le furnizați la
accesarea Platformei sunt incomplete sau incorecte;
-nu confirmați Comanda atunci când vă
contactăm în acest scop;
-avem motive să credem că, prin accesarea
Platformei și prin plasarea unei Comenzi, urmăriți un scop ilegal sau că ne
puteți cauza prejudicii nouă sau partenerilor noștri
-nu au fost respectați termenii și
condițiile din acest document.
Art. 23 În cazul în care anulăm o comandă
după efectuarea plății, vom rambursa suma plătită în legătură cu produsul
respectiv, cu excepția cheltuielilor bancare, care sunt în responsabilitatea
dumneavoastră.
Art. 24. Livrarea produselor. Livrarea
Produselor se va face în perioada de timp notificată. Vă rugăm să rețineți că
această perioadă de livrare este orientativă și poate suferi modificări, iar
noi vom face tot posibilul pentru a vă notifica cu promptitudine. Nu vom fi
răspunzători pentru întârzierile în livrare care apar din motive care nu ne
sunt imputabile nouă sau din vina unui transportator (de exemplu, curier,
oficiul poștal etc.).
Art. 24.1. Livrarea Produselor se va face
contra cost sau gratuit, în funcție de condițiile aplicabile, care vă vor fi
comunicate înainte de finalizarea comenzii. Vă vom informa cu privire la
modalitățile de livrare disponibile și veți putea alege una dintre ele înainte
de finalizarea comenzii.
Art. 24.2. Putem subcontracta livrarea
Produselor care fac obiectul comenzii, lucru despre care vă vom informa (de
exemplu, în momentul finalizării comenzii, atunci când ne comunicați ce curier
folosim pentru efectuarea transportului sau când vă comunicăm detaliile
conosamentului). Livrarea se face prin intermediul unei companii de curierat,
iar termenul de livrare este de 2-5 zile lucrătoare de la momentul plasării
comenzii, pentru zonele îndepărtate și insule livrarea poate fi de până la 10
zile lucrătoare.
Art. 24.3. Nu suntem răspunzători pentru
daunele cauzate de un subcontractant în timpul livrării produselor, dar vom
depune toate eforturile pentru a remedia situația în cazul unui eveniment
neplăcut.
Art. 24.4 În cazul în care ați optat pentru
serviciul "inspecție și testare" sau acesta este oferit de Swipe, vă
recomandăm să verificați cu atenție produsele și să le inspectați. În cazul în
care Produsele prezintă defecte, recomandarea noastră este să le returnați
curierului și să menționați defectele specifice în documentul care vă va fi pus
la dispoziție pentru semnare. În cazul în care nu ați refuzat livrarea și nu
ați notat defectele vizibile, acest lucru va însemna că le acceptați pe deplin
în starea în care se află.
Art. 24.5. Produsul vă va fi livrat în
calitate de mandant și cumpărător. În cazul în care o altă persoană va primi
produsul respectiv în locul dumneavoastră, vă rugăm să ne informați în
prealabil. Nu vom fi răspunzători pentru niciun fel de daune sau neplăceri care
pot apărea în cazul în care o altă persoană decât Cumpărătorul sau o persoană
desemnată în mod expres de către Cumpărător a acceptat Produsul.
Art. 24.6 Ne rezervăm dreptul de a întârzia
sau de a anula orice livrare a Produselor comandate, dacă aceasta nu poate fi
efectuată din motive independente de voința noastră, care includ, dar nu se
limitează la: calamități naturale, războaie, acte de terorism, proteste,
revolte, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve etc.
Art. 25 Prețuri, facturare, plată.
Prețurile Produselor afișate pe Platformă sau comunicate Clientului sunt
exprimate în euro și includ TVA. Toate cheltuielile de livrare nu sunt incluse,
cu excepția cazului în care acestea sunt indicate în mod explicit în momentul
finalizării Comenzii. Prețurile valabile pentru Produse sunt cele afișate pe
Platformă sau comunicate Clientului în momentul finalizării Comenzii.
Clauza 25.1 Swipe BG are dreptul de a
actualiza prețurile produselor în orice moment, iar o astfel de actualizare
înlocuiește orice preț afișat anterior pentru aceste produse.
Art. 25.2 Pentru acele Produse pentru care
nu putem indica în avans prețul și eventualele costuri suplimentare de livrare,
vă vom contacta prin e-mail / prin intermediul contului configurat în acest
scop.
Art. 25.3 Pentru produsele achiziționate și
livrate, Swipe vă va emite un raport de vânzare/factură, fiind
responsabilitatea dumneavoastră să ne furnizați toate informațiile necesare
conform legislației în vigoare pentru a vă emite factura - vă rugăm să aveți o
atenție deosebită la introducerea datelor, deoarece nu vom putea modifica
detaliile facturilor proforme/fiscale emise. În cazul plății prin transfer
bancar, vom emite inițial o factură proformă și, odată ce contul nostru a fost
debitat cu suma respectivă, vom proceda la emiterea unei facturi originale.
Art. 25.4 Ca regulă generală, vă vom
trimite factura pentru comanda dumneavoastră în format electronic, prin e-mail
și/sau în contul dumneavoastră de pe Platformă. Vă recomandăm să o verificați
în mod constant (este posibil, de asemenea, ca mesajele noastre să ajungă în
folderul SPAM, așa că vă rugăm să verificați și acolo).
Art. 25.5. În cazul plăților online, nu
suntem și nu putem fi considerați răspunzători pentru orice alte costuri
suportate de dvs. în plus față de prețul produsului achiziționat, inclusiv, dar
fără a se limita la acestea, comisioanele de transfer bancar sau de conversie
valutară aplicate de banca emitentă a cardului clientului în cazul în care
moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se face vânzarea.
Art. 25.6 Vouchere și coduri promoționale.
În cazul în care aveți un voucher sau un cod promoțional, îl puteți utiliza
înainte de finalizarea comenzii, introducând codul în câmpul prevăzut în acest
scop. Valabilitatea și condițiile de utilizare a voucherului sunt specificate
la primirea acestuia de către client, în termenii și condițiile unei anumite
campanii promoționale etc. Un voucher sau un cod promoțional poate fi utilizat
o singură dată.
Art. 26 Transferul riscului și al
proprietății produselor. În cazul în care vă livrăm personal produsele, există
riscul de pierdere sau deteriorare a produsului. Acest risc se transferă către
dvs. în momentul în care dvs. sau o terță parte desemnată de dvs. intră în
posesia fizică a produsului.
Art. 26.1 În cazul în care folosim terți
pentru a efectua livrarea (cum ar fi servicii de curierat, servicii poștale sau
terți), riscul va fi transferat către dvs. în momentul livrării produsului.
Art. 26.2 Proprietatea Produselor va fi
transferată în momentul livrării, odată ce ați efectuat plata, la locația de
livrare specificată în Comandă. Livrarea va fi considerată ca fiind finalizată
prin semnătura dvs. pe documentul de transport furnizat de curier, prin
semnarea chitanței de plată sau a altui document de livrare.
Art. 26.3. Din momentul în care riscul este
transferat către dumneavoastră, nu mai suntem responsabili pentru orice
probleme apărute, cu excepția cazului în care sunteți eligibil pentru
condițiile și dreptul la garanția comercială oferită de Swipe în funcție de
telefonul achiziționat
Art. 27 Dreptul de returnare a telefonului
mobil și/sau a accesoriilor. Aveți dreptul de a rezilia unilateral contractul
în termen de treizeci (30) de zile calendaristice de la primirea bunurilor,
fără a fi nevoit să vă justificați decizia și fără a suporta alte costuri decât
cele stabilite de lege.
Art. 27. 1 Termenul de retragere expiră în
termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la:
a) ziua în care Clientul sau o terță parte
desemnată de Client intră în posesia fizică a Produselor sau:
(b) în cazul în care Clientul plasează o
singură comandă pentru mai multe Produse care urmează să fie livrate separat,
ziua în care Clientul, sau o terță parte autorizată, intră în posesia fizică a
ultimului Produs;
c) în cazul livrării unui Produs format din
mai multe loturi sau părți, ziua în care Clientul sau o terță parte autorizată
intră în posesia fizică a ultimei părți;
Art. 28. Pentru a vă exercita dreptul de
retragere, trebuie să ne informați în acest sens prin completarea unei cereri
electronice de returnare, care poate fi găsită pe site-ul nostru aici.
Art. 29 Urmați pașii descriși în
următoarele articole. Nu suntem răspunzători pentru daune sau costuri
suplimentare cauzate de furnizarea unor informații incorecte privind
returnarea.
Art. 30 După ce am fost informați de către
dumneavoastră, vă vom trimite prin e-mail un aviz de livrare pentru ca Econt să
ne trimită telefonul înapoi. Taxa pentru serviciul de curierat este pe
cheltuiala noastră.
Art. 30.1 Bunurile pe care le returnați
trebuie să fie într-o stare comercială nedeteriorată, sub rezerva dispozițiilor
articolului 27 și următoarele din Condițiile generale.
Art. 30.2 Odată ce am primit produsul pe
care ni l-ați trimis, vom efectua o inspecție a stării tehnice și estetice a
acestuia pentru a stabili dacă este în aceeași stare în care vi l-am trimis
inițial. Perioada maximă de inspecție este de 7 zile lucrătoare. După ce a fost
efectuată inspecția, vă vom contacta prin telefon și/sau e-mail pentru a vă
comunica rezultatele acestei inspecții.
Art. 30.3 Rambursările se efectuează prin
intermediul contului bancar (IBAN) furnizat de dvs.
Art. 30.4 În cazul în care plata este
efectuată prin card bancar, rambursarea poate fi efectuată prin ordonarea unei
tranzacții inverse pe cardul cu care a fost efectuată plata în termen de cel
mult 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data la care Clientul este
notificat cu privire la decizia de retragere din contract.
Art. 31 Exercitarea de către Client a
dreptului de retragere pune capăt obligațiilor Clientului și ale Platformei:
(a) pentru executarea contractului;
(b) de a încheia un contract, dacă Clientul
a plasat o comandă.
Art. 32 Cu excepția cazului în care Swipe
sugerează contrariul, Clientul va returna Produsele către Swipe sau către o
terță parte autorizată să le primească, fără întârzieri nejustificate și în
termen de maximum 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data la care
Clientul a notificat Swipe BG cu privire la decizia sa de a renunța la
Contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt expediate înainte de
expirarea perioadei menționate de 30 (treizeci) de zile.
Art. 32.1. Clientul suportă numai costurile
directe asociate returnării Produselor, cu excepția cazului în care Swipe
acceptă să suporte aceste costuri și informează în prealabil Clientul în acest
sens.
Art. 33. Swipe BG va rambursa sumele
primite ca plată de la Client, inclusiv fără întârzieri nejustificate și, în
orice caz, în termen de cel mult 30 (treizeci) de zile calendaristice de la
data la care a fost notificată cu privire la decizia Clientului de a renunța la
contract.
Art. 34 Situații specifice privind
returnarea Produselor la Swipe
-Produsele returnate la Swipe în
conformitate cu această secțiune trebuie să fie deblocate, fără conturi,
parole, amprente, coduri PIN, coduri de securitate sau alte mecanisme de
blocare, cu ambalajul lor original. De asemenea, produsele trebuie să fie libere
de orice date personale sau alte fișiere. Produsele trebuie să fie readuse la
setările din fabrică (return to factory settings). În cazul în care Produsul
returnat este blocat cu parole de acces (cont Google, Icloud etc.), Swipe nu va
putea procesa plata rambursării până când nu veți șterge (de la distanță, acolo
unde este posibil), informațiile asociate cu contul dvs. și orice alte date
personale prezente pe telefon.
-Swipe nu va rambursa sumele aferente
produselor returnate dacă produsul a fost supus unor intervenții în alte
locații decât cele desemnate în mod expres de Swipe. De exemplu: nu aveți voie
să trimiteți produsul la o altă unitate de reparații decât Swipe și apoi să
ni-l returnați, indiferent dacă acea unitate de reparații este sau nu
autorizată oficial.
Art. 35 Swipe poate amâna rambursarea până
la data primirii produselor care au făcut obiectul contractului sau până când
primește dovada din partea Clientului că acesta a trimis produsele la Swipe.
Art. 36 În conformitate cu legislația în
vigoare aplicabilă contractelor la distanță, dreptul de returnare nu este
garantat în cazul în care:
(a) contractelor de servicii. În cazul în
care, după prestarea integrală a serviciilor și cu acordul prealabil expres al
Clientului că acesta își va pierde dreptul de retragere după executarea
integrală a contractului de către Swipe;
b) furnizarea de Produse realizate conform
specificațiilor furnizate de Client sau în mod clar personalizate. Exemplu: la
comanda unui telefon mobil și a unui protector de ecran care este plasat pe
ecranul telefonului la cererea Clientului, protectorul de ecran nu poate fi
returnat și suma plătită pentru acesta nu poate fi rambursată;
(c) livrarea de produse care se pot
deteriora sau expira rapid;
d) livrarea de produse sigilate care nu pot
fi returnate din motive de sănătate și igienă și care au fost desigilate de
către Client. Un exemplu de astfel de produs sunt căștile. Acestea și alte
produse similare pot fi returnate numai în forma în care au fost primite -
neambalate și nefolosite;
e) livrarea de produse care, după livrare,
sunt amestecate și inseparabile în natura lor cu alte articole;
f) contractele în cazul în care Clientul a
solicitat în mod expres Swipe să se deplaseze la adresa sa pentru a efectua
lucrări de reparații sau de întreținere de urgență. În cazul în care, în timpul
unei astfel de vizite, Swipe prestează alte servicii decât cele solicitate
inițial sau furnizează alte produse decât piesele de schimb esențiale pentru
efectuarea lucrărilor de întreținere sau de reparații, dreptul de anulare se
aplică acestor servicii sau produse suplimentare;
g) Produse/servicii pentru care returnarea
produselor nu este posibilă în conformitate cu legislația aplicabilă (de
exemplu, bilete la evenimente, mese, produse cosmetice etc.).
h) Furnizarea și achiziționarea de Produse
de către persoane juridice, cu excepția cazului în care Swipe decide în mod
expres să ofere această opțiune.
Art. 37 Sub rezerva dispozițiilor generale
menționate mai sus, Suyap nu garantează dreptul de retragere al cumpărătorului
în următoarele cazuri:
(a) pentru Produsele care prezintă
modificări fizice, urme de impact, zgârieturi (care nu sunt raportate ca
defecte estetice în primele 24 de ore de la primirea Produsului), semne de
utilizare excesivă și/sau intervenții neautorizate.
(b) pentru Produsele al căror software a
fost activat (jailbroken, root etc.) într-o formă sau alta - Swipe își rezervă
dreptul de a refuza rambursările legate de dreptul de retragere dacă, în urma
verificărilor tehnice, se constată că produsul a fost modificat din punct de
vedere software, chiar dacă a fost readus în starea sa externă inițială de
către cumpărătorul anterior.
Art. 38 Reducerea valorii mărfurilor. La
primirea produsului ca urmare a exercitării dreptului de returnare, Swipe va
proceda la inspecția tehnică și estetică a telefonului. În conformitate cu
legislația în vigoare, Cumpărătorul are dreptul la rambursare dacă Produsele
sunt returnate în aceeași stare în care au fost primite, cu toate accesoriile
și prezintă un grad de uzură datorat utilizării normale. Orice abatere de la
aceste cerințe, precum și costul returnării telefonului în starea sa normală,
vor fi luate în considerare de Swipe și vor afecta suma pe care trebuie să o
rambursăm clientului. Swipe va informa clientul cu privire la suma care urmează
să fie rambursată după efectuarea verificării. În cazul în care clientul nu
este de acord cu această sumă sau dacă, în urma verificării, stabilim că
produsul nu mai este în starea sa originală, îl vom returna clientului pe
cheltuiala acestuia.
Art. 39 Dreptul de a revendica un telefon
mobil. Telefoanele oferite de Swipe sunt verificate din punct de vedere tehnic
și în stare bună de funcționare, pentru a oferi clienților noștri cea mai bună
calitate. Cu toate acestea, în cazul unei probleme cu un telefon pe care l-ați
cumpărat, puteți să ne faceți o reclamație.
Vă rugăm să rețineți că garanția noastră
acoperă manifestarea defectelor din fabrică pentru o perioadă de 24 de luni. Nu
oferim nicio garanție în cazul deteriorării cauzate de utilizarea sau
depozitarea necorespunzătoare, impact, cădere, umezire sau alte influențe
externe.
Art. 40 Pentru a vă exercita dreptul de
reclamație în cazul apariției unui defect de fabrică sau a unei probleme,
trebuie să completați formularul electronic care se găsește pe site-ul nostru
aici.
Art. 41 După ce am fost informați de către
dumneavoastră, vă vom trimite prin e-mail un aviz de livrare pentru ca Econt să
ne trimită telefonul înapoi. Taxa pentru serviciul de curierat este pe
cheltuiala dumneavoastră.
Art. 42 Dacă aveți o reclamație pentru
telefonul mobil, vă rugăm să faceți următoarele înainte de a ne trimite
aparatul:
- Faceți o copie a datelor dispozitivului.
Swipe nu își asumă nicio responsabilitate pentru pierderea informațiilor din
telefonul sau dispozitivul pe care îl lăsați la reclamație.
- Îndepărtați codul de deblocare de pe
telefon. După ce problema este rezolvată, telefonul trebuie să fie testat de un
tehnician, dacă există un cod de tastatură sau alte coduri de securitate, nu va
putea fi făcut.
- Îndepărtați contul iCloud/Samsung sau
Google, în funcție de marca dispozitivului dvs.
- La primirea telefonului și la discreția
tehnicienilor noștri, este posibil să fie necesară îndepărtarea foliilor de
protecție, a protecțiilor și a plasturilor plasate pe carcasele și butoanele
dispozitivelor dacă acestea interferează cu inspecția și repararea
dispozitivului și dacă acesta nu poate fi diagnosticat corespunzător. În astfel
de cazuri, foliile, protecțiile și plasturii îndepărtați nu vor fi înlocuiți.
Art. 43 Odată ce am primit produsul pe care
ni l-ați trimis, vom efectua o diagnosticare pentru a verifica starea acestuia
și vă vom contacta pentru a vă anunța ce am găsit. Termenul limită pentru
efectuarea lucrărilor de reparare a produsului este de 30 (treizeci) de zile
calendaristice de la data livrării și primirii la atelierul nostru
Art. 44. Odată ce serviciul de garanție a
fost finalizat, clientul va fi notificat de către reprezentantul nostru prin
intermediul unuia dintre canalele noastre de comunicare. Produsele vor fi
trimise înapoi după ce clientul a fost notificat cu privire la finalizarea
serviciului de garanție și a dat detaliile necesare pentru expedierea prin
curier. Costurile de transport pentru livrarea produsului la atelier, precum și
returnarea acestuia către client, sunt suportate de acesta din urmă.
Art.45 În cazul în care nu se poate remedia
defectul, Swap poate:
- să înlocuiască produsul defect cu un
altul de același model și cu aceleași caracteristici.
- În cazul în care același produs nu este
disponibil în acel moment , produsul este evaluat la prețul de listă sau la
valoarea de piață curentă, iar clientului i se oferă opțiunea de a obține un
alt produs pentru această sumă, de a plăti în plus pentru produsul ales de el
sau de a primi o rambursare a sumei respective.
Garanția telefoanelor mobile
Încrederea pe care o primim din partea
dumneavoastră este fundamentală pentru activitatea noastră. De aceea, pe lângă
procedura de inspecție a mărfurilor, vă oferim și o garanție a produsului. În
acest fel, cumpărați un produs care a fost verificat din punct de vedere tehnic
și estetic, testat și cu o garanție oferită de noi.
Art. 46 Produsele disponibile pe platformă
fac sau nu obiectul unei garanții legale în funcție de producător, furnizor și
de documentele pe care ni le-ați pus la dispoziție.
Art. 47 Scopul Swipe este de a vă pune la
dispoziție telefoane mobile verificate tehnic și în stare de funcționare. Prin
urmare, vă oferim o garanție comercială de 24 de luni, documentul de achiziție
emis de noi servind drept document de garanție. Documentul îl primiți odată cu
livrarea aparatului comandat, pe suport de hârtie sau în format electronic prin
e-mail.
Art. 48 Garanția comercială va fi asigurată
de noi sau, dacă este necesar, de partenerii noștri.
Art. 49 Garanția comercială furnizată de
noi nu afectează drepturile dumneavoastră în calitate de consumator în
conformitate cu legislația aplicabilă.
Art. 50 Facem eforturi constante pentru a
ne asigura că telefoanele postate pe platforma noastră nu sunt raportate ca
fiind furate, pierdute sau cu alte nereguli. Cu toate acestea, există situații
în care telefonul pe care îl primim pare legitim în momentul vânzării, dar apoi
este trecut pe lista neagră. În aceste situații, vom încerca să vă obținem un
telefon identic sau cât mai apropiat de cel pe care l-ați cumpărat de la noi.
În măsura în care acest lucru nu este posibil, vă vom rambursa suma pe care ați
plătit-o, iar dumneavoastră ne veți returna telefonul exact așa cum l-ați
primit (cu toate accesoriile), astfel încât să îl putem preda autorităților
competente.
Art. 51 Pentru a beneficia de dreptul
dumneavoastră la garanție, produsul trebuie trimis la centrul de service Swift.
Garanția nu se aplică la orice alt centru de service.
Art. 52 Ce nu este inclus în garanție?
Întotdeauna depunem eforturi considerabile pentru a ne asigura că clienții
noștri sunt mulțumiți. Cu toate acestea, avem o serie de aspecte pentru care nu
putem oferi o garanție deoarece sunt consumabile (de exemplu, baterii,
accesorii, dacă sunt disponibile) sau deoarece sunt probleme ale producătorului
pentru care nici acesta nu oferă garanție. Prin urmare, garanția nu se va
aplica în cazul:
-Utilizarea necorespunzătoare a
telefonului, manipularea necorespunzătoare, instalarea de software, utilizarea
neautorizată în conformitate cu instrucțiunile de utilizare sau altele
asemenea, cum ar fi: instalarea de software neoficial aprobat de Google Play /
AppStore, instalarea unui sistem de operare neoficial sau în versiune beta,
decodarea telefonului (rooting), depozitarea constantă sau frecventă a
telefonului la soare sau la temperaturi scăzute etc.
-telefoane care au fost în contact fizic cu
suprafețe dure (căderi, lovituri etc.).
-Defecte cauzate de contactul cu lichide,
aer comprimat sau orice alt tip de substanță, indiferent dacă au sau nu ca
rezultat coroziunea sau oxidarea vizibilă
-Telefoane care au fost deschise, reparate
sau manipulate de către alte părți terțe
-Defecte cauzate de actualizări de
software, autorizate sau nu.
-Deteriorarea normală a produsului ca
urmare a utilizării (îngălbenirea și îngălbenirea ecranului, efectul de arsură,
eroziunea butoanelor, a anvelopelor sau a marginilor telefonului, a punctelor
de conectare etc.).
Art. 52.1 Bateriile sunt acoperite de o garanție de 3 luni începând din momentul achiziționării și este valabilă în cazul unei defecțiuni care duce la nefuncționarea lor. Swipe garantează că, atunci când achiziționați un telefon, capacitatea bateriei este de minimum 85% din durata de viață (sănătatea bateriei) pentru iPhone și de înaltă performanță pentru celelalte mărci de telefoane pe care le oferim. Bateria este consumabilă și este normal ca aceasta să se uzeze odată cu utilizarea telefonului, iar acest lucru nu este acoperit de garanție. În cazul în care capacitatea bateriei scade sub 85% din durata de viață, acest lucru este considerat uzură a bateriei ca urmare a utilizării telefonului, iar SWAP BG nu va înlocui bateria în garanție.
Art. 52.2 În cazul în care achiziționăm un telefon cu o baterie a cărei autonomie este sub 85%, o vom înlocui pe cheltuiala noastră cu una nouă.. Pentru modelele de dispozitive mobile până la seria iPhone 12 inclusiv (iPhone XR, XS, XS Max, X, SE 2020, 11, 11 Pro, 11 Pro Max, 12, 12 mini, 12 Pro, 12 Pro Max), folosim baterii OEM care au aceleași caracteristici și durabilitate ca cele originale. Aceste înlocuiri pot afișa un mesaj „piesă neoriginală” sau bateria poate să nu afișeze un procent de sănătate, dar acest lucru nu afectează performanța bateriei sau a dispozitivului. Bateriile OEM pe care le folosim sunt construite la cele mai înalte standarde pentru a asigura o durată lungă de viață și stabilitate, precum și o experiență fără probleme pentru utilizatori.
Art. 52.3 Dacă, în perioada de garanție a unui model de telefon (iPhone XR, XS, XS Max, X, SE 2020, 11, 11 Pro, 11 Pro Max, 12, 12 mini, 12 Pro, 12 Pro Max) descris la art. 3.1, un client face o reclamație și bateria trebuie înlocuită, aceasta va fi înlocuită cu o baterie OEM și va fi funcțională cu o autonomie de 100%, deși acest lucru nu va fi afișat în meniul telefonului
Garanția pentru accesorii
Art. 53 Garanția comercială pentru
accesoriile oferite de Swipe este de 24 de luni. Documentul de achiziție
(chitanță, factură etc.) pe care îl emitem servește drept card de garanție.
Art. 53.1 Datorită utilizării zilnice a
accesoriilor, garanția pe care o oferim este valabilă numai pentru defectele de
fabricație, dar nu și pentru cazurile de defecte sau daune apărute după
utilizarea produsului. Aceasta include defectele care apar în urma intervenției
umane, cum ar fi: urme de utilizare normală sau de introducere/utilizare
necorespunzătoare, uzură, abraziuni, zgârieturi, pete sau decolorări,
crăpături, ruperea unei părți sau a întregului accesoriu, desprinderi, rupturi
și îndoituri ale cablurilor, contaminări etc.
Art. 54 Pentru anumite tipuri de accesorii,
există condiții și/sau instrucțiuni de utilizare specifice pe care trebuie să
le respectați. Deteriorarea produsului care rezultă din nerespectarea acestor
instrucțiuni nu este acoperită de garanția oferită.
Art. 55 Swipe nu este răspunzătoare pentru
deteriorarea produsului ca urmare a unor cazuri de forță majoră, pentru
deteriorarea rezultată din cabluri sau prize defecte, sau pentru încercările de
intervenție sau reparații la o altă locație decât Swipe. Pentru a beneficia de
dreptul la garanție, produsul trebuie să ne fie expediat. Garanția nu se aplică
la orice alt magazin sau centru de service.
Art. 56 Dreptul de returnare a
accesoriilor. Aveți dreptul de a rezilia unilateral contractul în termen de 30
(treizeci) de zile calendaristice de la primirea bunurilor, fără a fi nevoit să
vă justificați decizia. Atunci când returnați un accesoriu, acesta trebuie să
fie însoțit de chitanța de vânzare emisă de noi, să fie într-o stare comercială
nedeteriorată și cu ambalajul original intact în ceea ce privește aspectul și
integritatea. Termenii și condițiile complete de returnare a accesoriilor sunt
prevăzute la articolele 27-39.
Proprietatea intelectuală
Articolul 57 Denumirile comerciale, mărcile
comerciale, drepturile de autor și orice alte drepturi de proprietate
intelectuală înregistrate sau în curs de înregistrare referitoare la produsele
deținute sau utilizate de Platformă sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a
Platformei sau, după caz, a titularilor de licență ai Platformei. Clientul nu
va avea dreptul de a face nicio revendicare în legătură cu acestea.
Art. 58. Clientul nu va acționa în niciun
fel care ar putea încălca drepturile prevăzute la art. 51. Clientul se obligă
să nu utilizeze în activitatea sa un semn sau un nume similar sau identic cu
mărcile comerciale, denumirile comerciale ale produselor etc., sau ca parte a
unui nume.
Art. 59 Toate informațiile disponibile pe
Platformă (inclusiv, dar fără a se limita la imagini fixe sau dinamice, texte,
logo-uri, simboluri, reprezentări comerciale, videoclipuri etc. ) care pot fi
vizualizate sau sunt accesibile în format electronic, conținutul e-mailurilor
trimise Clientului, orice informație comunicată Clientului (inclusiv, dar fără
a se limita la date legate de Platformă, activitățile acesteia etc.),
drepturile obținute direct sau indirect (de exemplu, prin licențe de utilizare
și/sau publicare) sunt și rămân proprietatea exclusivă a Platformei. Clientul
poate copia, transfera și/sau utiliza astfel de date numai în scopuri personale
și numai dacă nu contravine acestor Termeni și Condiții.
Art. 60 Este interzisă în mod expres
utilizarea altor conținuturi disponibile pe platformă în alte scopuri decât
cele permise de prezentul acord sau de termenii de utilizare care îl însoțesc,
dacă există.
Publicitate și comunicare comercială
Art. 61 Prin selectarea unei opțiuni
specifice la sfârșitul acestor Termeni și Condiții, utilizatorul poate consimți
să primească mesaje publicitare și comerciale prin e-mail / SMS / apeluri
telefonice, permițând Swift și colaboratorii și/sau partenerii săi să trimită
astfel de mesaje.
Art. 62 Utilizatorul își poate revoca în
orice moment consimțământul de a primi astfel de mesaje publicitare și
comerciale prin:
-trimițând o cerere scrisă la adresa de
e-mail din secțiunea "Contact" a Platformei sau prin orice alt mijloc
pus la dispoziția Swayap -în acest caz, revocarea va intra în vigoare în termen
de patruzeci și opt (48) de ore de la trimiterea cererii;
-dezabonarea de la buletine informative sau
comunicări comerciale, în orice moment, făcând clic pe link-ul special care
poate fi găsit în conținutul fiecărui buletin informativ;
-bifonați opțiunea de retragere a
consimțământului în secțiunea specială a Platformei.
Art. 63 Refuzul utilizatorului de a primi
buletine informative sau alte comunicări comerciale nu constituie o renunțare
la acceptarea celorlalte condiții ale schimbului.
Art. 64 Swipe își rezervă dreptul de a
selecta persoanele cărora le va trimite buletine informative și alte comunicări
comerciale dacă acestea și-au dat anterior consimțământul expres în acest sens
și de a elimina din baza de date orice Utilizator care și-a dat anterior
consimțământul pentru a primi buletine informative și alte comunicări
comerciale, fără consecințe pentru Swipe sau notificare prealabilă din partea
noastră.
Responsabilitate
Art. 65 Tot conținutul pe care îl postați
pe Platformă este responsabilitatea dumneavoastră exclusivă.
Art. 66 Swipe nu are nicio obligație, dar
își rezervă dreptul de a elimina conținutul care încalcă acești Termeni și
condiții sau legislația aplicabilă.
Art. 67 În cazul în care Swipe este
considerat responsabil pentru conținutul postat de utilizatori pe Platformă, ne
rezervăm dreptul de a da în judecată utilizatorul pentru a obține despăgubiri
integrale pentru daunele suferite.
Art. 68 Swipe nu promovează, nu susține, nu
reprezintă și nu garantează în niciun fel acuratețea conținutului sau a
mesajelor publicate prin intermediul Platformei și nu susține și/sau nu
subscrie la opiniile exprimate de Utilizatori cu privire la serviciile și
produsele disponibile prin intermediul Platformei, aceștia fiind singurii
responsabili pentru acest conținut.
Art. 69 Prin utilizarea Platformei, sunteți
de acord și acceptați că puteți fi expus la conținut care poate fi defăimător,
ofensator, inexact sau înșelător. Swipe nu va fi responsabil în niciun fel
pentru un astfel de conținut, inclusiv, dar fără a se limita la orice tip de
daune indirecte, materiale sau morale, directe sau indirecte.
Notificări și reclamații
Art. 70 Puteți să ne contactați la adresa
de e-mail furnizată în secțiunea "Contactați-ne" a Platformei pentru
întrebări sau probleme legate de serviciile sau produsele publicate pe
Platformă. În funcție de evoluția tehnică a Platformei, este posibil să oferim
și alte metode de comunicare cu noi (cum ar fi chat-ul online, comunicarea din
contul dvs. de utilizator, rețelele de socializare etc.), despre care veți fi
notificat.
Art. 71 Notificările primite vor fi
procesate și rezolvate de Swipe în termen de treizeci (30) de zile
calendaristice de la primire.
Art. 72 Adresa de e-mail la care oricine
poate raporta orice încălcare a drepturilor de autor este [email protected].
Modificări ale prezentului document
Art. 73 Swipe își rezervă dreptul de a aduce modificări la acești Termeni și Condiții, și vă vom notifica prin orice mijloace pe care le alegem (pop-up-uri, notificări push, e-mail etc.). Vă recomandăm să verificați întotdeauna cea mai recentă versiune atunci când accesați această pagină.